Yamaha P45 digitalni klavir

Danes bomo preizkusili digitalni klavir za začetnike, Yamaha P-45, z obteženimi tipkami, desetimi vgrajenimi zvočnimi instrumenti in kompaktno obliko.

P-45, predvsem P (prenosna) linija, Je Yamahin odgovor na zelo priljubljene cenovno ugodne klavirje iz linije Casio Privia.P-45 je cenovno najugodnejši digitalni klavir z obteženimi »hammer-action« tipkami v Yamahinem arzenalu.

Klavir je postal zelo priljubljen med začetniki in malo bolj izkušenimi glasbeniki zaradi enostavnosti in zelo privlačne cene, pa tudi zaradi visoke kakovosti in realizma instrumentov Yamaha.


P-45 (https://www.runthemusic.com/yamaha-p45-review/) je nadomestil prejšnji model, P35, in prihaja z nekaterimi pomembnimi spremembami, vključno z večjo količino polifonije, izboljšanimi vzorci klavirja in USB terminalom.

Yamaha P-45 specifikacije in funkcije

  • Klaviatura z 88-imi obteženimi tipkami, črna mat barva
  • »Graded Hammer Standard action« klaviatura
  • Občutljivost na dotik (trda, srednja, mehka, fiksna)
  • Zvok: AWM stereo vzorčenje
  • 64-notna polifonija
  • 10 glasbenih instrumentov (2 klavirja)
  • 10 prednastavljenih klavirskih skladb + 10 demo skladb
  • Načini: duo, dual, metronom, transpose, fine-tuning.
  • Zvočniki: 6W + 6W (12cm x 2)
  • Povezave: USB vmesnik, vhod za slušalke, vhod za sustain pedal
  • 1,326 x 295 x 154 mm
  • 11.5 kg
  • Cena: $ 449
  • Garancija: 3-letna garancija proizvajalca

OBLIKA

Yamaha P-45 je digitalni klavir s 88-imi «hammer action» tipkami z vgrajenimi zvočniki. Klavir je podedoval kompaktno in lahkotno zasnovo svojega predhodnika P35; Izgled je popolnoma identičen.
Prenosljivost je ena izmed stvari, ki mi je všeč o P-45. Z lahkoto se prilega v manjše prostore in bo lep dodatek notranjosti vašega doma.

Klavir meri 1,326mm v širino, 295mm v dolžino in 154 mm v višino. P-45 tehta le 11 kilogramov in je dovolj lahek, da ga lahko nosi ena oseba.

Similar Posts:

Releated

Google oglaševanje je učinkovit način pridobivanja strank

Google oglaševanje je eden izmed najbolj priljubljenih in učinkovitih načinov doseganja potencialnih strank na spletu. Z nameščanjem oglasov na straneh z rezultati iskanja v Googlu in drugih spletnih mestih, lahko podjetja dosežejo ljudi, ki aktivno iščejo njihove izdelke ali storitve. Oglaševanje v Googlu je lahko učinkovit način za usmerjanje prometa na vašo spletno stran, ustvarjanje […]

Koraki pri razvoju spletnih trgovin

Izdelava spletnih trgovin zahteva temeljit premislek in načrtovanje, od izbire prave platforme do vzpostavitve plačilnih vrat. V tem prispevku bomo podali nasvete za tiste, ki šele začenjajo svojo pot razvoja spletne trgovine. Čeprav se vzpostavitev e-trgovine v teoriji zdi odlična zamisel, morate pred začetkom delovanja opraviti nekaj pomembnih korakov. Najprej in predvsem morate ustvariti spletno […]