Primorska

• Vremščica (1027 m)

Zapeljali se boste v Senožeče in dalje po cesti, po kateri smo se nekoč vozili na morje, do vrha klanca. Tik preden se cesta prevesi na drugo stran, zapeljite…

• Slivnica (1114 m)

je zanimiv hrib na Notranjskem. Marsikdo jo pozna, če ne po drugem, po coprnicah, ki naj bi bile doma na njej. Več poti vodi nanjo, a opisal bom najbolj…

• Mali Golak (1495 m)

Če se boste odločili obiskati ta lepi in razgledni vrh, se morate pripeljati do Predmeje, in sicer ali iz Ajdovščine (do vasi Cesta in nato desno kot proti Čavnu)…

• Čaven (1242 m)

Iz dveh smeri se da priti do izhodišča: na Col, potem proti Predmeji in v njej še kilometer v smeri proti Lokavcu, druga pa vodi po avtocesti do Razdrtega…

• Slavnik (1028 m)

Pripeljati se morate do Kozine in skozi njo, če prihajate iz ljubljanske smeri, potem dalje po klancu navzdol in prav na dnu zavijte levo, kjer smerokazi vodijo v Prešnico,…

• Stari tabor (603 m)

je zelo primerna turica daleč od nevarnosti. Zapeljite se do Divače in potem proti Sežani. Lepa kraška cesta pripelje do odcepa za Povir. Sledite mu in tik pred kamnitim…

• Stena Sočerge

Današnji izlet je sicer nekoliko postavljen na glavo, vendar verjemite, da ni nič manj zanimiv. Peljati se je treba, kot bi hoteli na Hrvaško v Buzet, torej na Črnem…

• Snežnik

je pravi kralj med notranjskimi vrhovi. Ob lepem vremenu se ga vidi z marsikaterega vrha in šele z njegovega vrha se vidi, nad kako velikim podnožjem vlada.Kako priti na…

Robert Dans

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.