Načini, kako si pomagati pri nespečnosti brez zdravnika

Nespečnost je lahko posledica psihološkega ali biološkega neravnovesja v telesu. Obenem je tudi posledica vsakodnevnega stresa in pomanjkanja kvalitetnega spanca. Obstajajo pa zdravi pristopi, kako si pomagati pri nespečnosti, brez obiskov zdravnika.

Kako prepoznaš težave s spanjem?

Težave s spanjem se pojavljajo postopoma. Najprej se začno z občasno nespečnostjo in premetavanjem v postelji celo noč. Postopoma postajate preutrujeni za vsakodnevna opravila. Brez večje količine kave ali črnega čaja niste sposobni preživeti dneva. Vse to pa se odraža na vašem telesu in vašem počutju. Namesto, da ni poiskali, kako si pomagati pri nespečnosti doma, raje odlašate.  Posledice pomanjkanja spanca so lahko usodne. Med potjo v službo ste nezbrani in se zaletite v vozilo pred vami. Lahko celo zaradi preutrujenosti zaspite in zapeljete s ceste. To ni nevarno samo za vas in druge udeležence prometa, temveč tudi za vaše otroke, ki so z vami v vozilu.

Obstajata akutna in kronična nespečnost.

Dve vrsti nespečnosti 

Obstajata akutna in kronična nespečnost. Akutna različica se dogaja samo občasno in taja manj kot mesec dni. Pojavi se ob večjih življenjskih spremembah, kot so selitve, menjave službe, novi partnerji in podobno ter sama izzveni. Druga različica pa je kronična nespečnost, ki pa je lahko smrtno nevarna. Ne samo, da pušča posledice na pljučih, ledvicah in srcu, temveč vpliva tudi na druge aspekte vašega življenja. O kroničnem obolenju govorimo, če se ponavljajo neprespane noči trikrat tedensko več kot mesec dni.

Posledice nespanja 

Kot največje posledice nenehne budnosti smatramo:

  • Preutrujenost,
  • Nihanje razpoloženja,
  • Slab imunski sistem,
  • Pogosta obolenja,
  • Tesnoba in depresija,
  • Težave s koncentracijo,
  • Izguba kratkoročnega spomina,
  • Nizek libido,
  • Pospešeno staranje,
  • Pridobivanje telesne teže.

Zdravi načini, kako si pomagati pri nespečnosti doma

Doma si lahko pri nespečnosti pomagate na naravne načine. Najprej poskrbite za mirno večerno rutino, brez gledanja televizije in poslušanja radia. Raje izberite branje knjig ali reševanje križank, ki bodo zmanjševale stresni hormon v vašem telesu.  Poskrbite za nežno kopel, sproščujoče okolje, meditacijo in druge načine sproščanja.

Preberite si še naslednji članek: Izboljšajmo svoj vid s korekcijskimi očali

Korekcijska očala so priporočena pri vožnji in drugih zahtevnih aktivnostih, ki zahtevajo brezhiben vid

Pitje zeliščnih čajev in jemanje prehranskih dopolnil 

Nadalje poskrbite, da zvečer ne pijete kave ali poživilnih čajev. Za zdrav način pomaganja pri nespečnosti poskrbite z zeliščnimi čaji, ki pomirjajo. Pijte kombinacijo mete, kamilice in melise. V prehrano pa dodajte tudi zdrava prehranska dopolnila, ki vsebujejo siviko, meliso in baldrijan. 

Similar Posts:

Releated

Ura je odraz vašega osebnega sloga in okusa

Na voljo je veliko različnih vrst moških ur in težko je vedeti, katera je prava za vas. Ne glede na to, ali iščete nekaj praktičnega ali bolj luksuznega, obstaja moška ura, ki je kot nalašč za vas. V tem izčrpnem vodniku si bomo ogledali nekaj najbolj priljubljenih vrst moških ur in vam pomagali izbrati pravo […]