Izdelava spletnih strani zahteva veliko truda, časa, energije in občasno tudi denarja. Optimizacija spletne strani je dandanes ključnega pomena za zvišanje organskega obiska spletne strani. Višji obisk spletne strani dosežete z dovršeno izdelano spletno stranjo, aktualnimi in svežimi vsebinami, uporabniku prijaznim iskalnikom na spletni strani in drugimi dejavniki.
Videz in funkcionalnost spletne strani zvišata prodajo
Dokazano je, da stranke nimajo veliko potrpljenja pri iskanju želene vsebine na posameznih spletnih straneh. V kolikor vsebine stranka ne bo našla v treh ali štirih klikih na vaši strani, bo informacije začela iskati iz drugih virov. Z nepregledno, nejasno in neodzivno spletno stranjo odvračate potencialne stranke in izgubljate zaslužek. Izdelava spletnih strani naj bo plod analize tržišča in konkurence, natančnega načrta in dizajna ter kvalitetnega grafičnega oblikovanja.
Hitro in enostavno iskanje informacij
Spletna stran je vaš prvi kontakt z vašimi potencialnimi in že obstoječimi strankami. Pomembno je, da stranke na vaši strani v čim krajšem času najdejo vso želeno vsebino. Slabo vzpostavljena in nepregledna stran stranke odbija. Kvalitetna izdelava spletnih strani (www.ms3.si) dvigne obisk spletne strani in zviša prodajo.
Samostojna ali strokovna izdelava spletne strani?
Izdelava spletnih strani je lahko opravljena samostojno v podjetju ali s strani izkušenih strokovnjakov. Enkratni strošek za vzpostavitev in vzdrževanje spletne strani se ne more primerjati z izgubo dobička, ki je posledica slabo izdelane spletne strani ali celo neobstoječe spletne strani. Večina ljudi informacije o izdelkih in storitvah išče prek spleta. Višja kot je pozicija vaše spletne strani na Googlu, večja verjetnost je, da bo stranka prišla na vašo stran in nekaj kupila.
Izdelava spletnih strani in ključni elementi uspešnosti na spletu
Na obisk spletne strani izjemno vplivata oglaševanje na Googlu in Facebooku ter posledična pozicija spletne strani na Googlu. Višjo pozicijo na Googlu lahko dosežete tudi z izboljšanjem odzivnosti spletne strani, dodajanjem unikatih in originalnih vsebin na spletno stran, sprotnim osveževanjem vsebine na strani, vtičniki, povezavami iz drugih spletnih strani na vašo spletno stran in podobno.