Korošaški slapovi

Peljite se do Kamnika in tu v smeri proti Veliki planini. V Stahovici pri trgovini (eno križišce prej, preden bi zavili v Kamniško Bistrico) zavijte levo čez most preko Kamniške Bistrice in v križišču desno ter nadaljujte po ozki asfaltirani cesti.
Peljite naravnost, dokler ne bo zmanjkalo asfaltne prevleke. Tu se cesta tudi nekoliko razširi in je primeren prostor, da lahko pri kraju pustite avtomobil. Tu se pripravite za tri- do štiriurno turo. Krenite po kolovozu proti potoku, ga prečite in kmalu še enega. Na prvem razcepu krenite levo. Pot se kar hitro poravna, celo malo spusti in vas ponovno pripelje do potoka. Spet boste skakali cez vodo in nato krenili desno navzgor. Ko boste prišli ponovno do vode, pojdite ob strugi, ker boste sicer izpustili prva slapova, ki sta kar lepa. Malo dalje je še en slap, ki ga boste obšli po desni, in nato vas bo brezpotje pripeljalo na stezo. Struga je razgibana, zato je veliko iger vode in skal, tako da vas bo opazovanje kar nenadoma pripeljalo do najvišjega slapu. Videti je kot konec poti, pa ni tako. Levo od slapa se boste morali potruditi po krušljivem svetu in nato z malo iznajdljivosti sledili stezici, ki ni ravno shojena, se ji pa da slediti prav do zadnjega slapa, ujetega v strmo pobočje. Tu se je treba nekoliko vrniti in po levem bregu priti do strmega travnatega pobočja. Poskrbite, da boste hodili varno. Prišli boste do steze na planini Osredek, ki levo pelje na planino Jezerca pod Krvavcem, desno pa boste sestopili nazaj po veliko lažji poti, kot je ob slapovih.

Similar Posts:

Robert Dans

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.