Triglav (2864 m)

Na Bledu zavijte proti Gorjam in dalje na Pokljuko vse do vojašnice. Takoj za njo je že prva oznaka, vendar še nadaljujte, od tod dalje po makadamu in se prav na vseh odcepih držite desne, dokler se gozdna pot ne razširi v parkirišče. Tu je konec vožnje. Oprtajte si nahrbtnik, ki mora biti pripravljen kot za zimsko turo. Imejte dovolj hrane in tekočine, kajti od zadnje vode do prve planinske postojanke je tri ure hoda, do prve postojanke pa dve uri. V dva kolovoza se cepi pot. Krenite v smeri Konjščice, ki jo boste dosegli v priblizno pol ure in nadaljevali po stezici proti severu. Lepo travnato stezo, ki vodi skoraj naravnost, kmalu zamenja peščena vijugasta pot in postane kar strma vse do Jezerc. Tu boste nadaljevali na Studorski prelaz, do katerega je nekako 20 minut. Na njem se razgled prvič odpre proti bohinjskim goram. Zdaj se boste nekoliko spustili, potem pa okoli tolstega Tosca prišli do Vodnikove koče, kjer boste prvič zagledali Triglav. Z zemljevidom Julijci – vzhodni del boste spoznali še kak vrh. Do Kredarice bo še kaki dve uri hoda čez Konjski preval 2020 metrov visoko, kjer se pot cepi: levo na Planiko in desno v Krmo. Nadaljevali boste naravnost do Doma na Kredarici.
Pametno je prenočiti in se podati na vrh naslednji dan zgodaj zjutraj, potem pa se po kaki drugi poti vrniti v dolino.

Similar Posts:

Robert Dans

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.