3 spremembe navad s katerimi boste izgubili težo

Veliko ljudi večinoma sedi, a ne zato, ker so leni, ampak zato, ker to morajo. Delo se pogosto odnaša domov, zato se tudi doma sedi za računalnikom. Rezultat je splošno nezadovoljstvo s samim seboj. Število kilogramov narašča, kondicija peša, časa za vadbo in redno prehrano pa ni. Za vse, ki ste v navidezno brezupni situaciji, obstaja rešitev.

Če boste spremenili vsaj tri vsakodnevne navade, boste spet izgledali vitko. Prepričani smo, da ste že začeli razmišljati o dietnih izdelkih, tabletah za zmanjševanje telesne teže, obližih za hujšanje, kremah in podobno, zato prosimo, da v nadaljevanju preberete, kakšen je recept za vitko telo, ne da bi vstali s svojega stola.

Zvečer načrtujte obroke

Ni vam treba izgubljati časa za pripravljanje vsakega obroka posebej. Zvečer načrtujte, kaj boste jutri jedli in pripravljeno hrano razdelite na 3 glavne obroke. Lahko si pripravite ribe, piščanca, jajca, kuhano zelenjavo in podobno. Videli boste, da za pripravo zdrave prehrane potrebujete veliko manj časa kot za druge obroke.

Predale v službi napolnite z zdravimi prigrizki

Pod zdravimi prigrizki mislimo na mandlje, lešnike, arašide, oreščke in sveže sadje. Potrudite se, da ne pretiravate s prigrizki, ker ne boste dosegli ničesar, če na primer, pojeste pol kilograma mandljev. Prigrizke omejite na 2 medobroka. Oreščki so nasitni, hranljivi in zdravi. Pest na dan je povsem dovolj, da zadovoljite vsakodnevne potrebe organizma po zdravih maščobah. Kar je več od tega, se bo prijelo tam, kjer ne želite. Da bi se izognili prenajedanju, pijte veliko vode. 2,5 litre vode dnevno vas bo nasitilo in vam pomagalo, da boste zdržali do naslednjega obroka.

Obliži za hujšanje niso prevara

Čeprav lahko na trgu najdemo veliko izdelkov, ki zagotavljajo odstranitev odvečnih maščob brez stradanja in telesne vadbe, jih le majhno število resnično deluje. Razlog, zakaj obliži po svetu postajajo vse bolj priljubljeni, je preprost. So enostavni za uporabo, ne zahtevajo časa, ne motijo ​​vsakodnevnih dejavnosti, zavirajo apetit in resnično pomagajo pri izgubi teže. Čeprav veliko teh obližev ni mogoče kupiti v prosti prodaji oziroma v lekarnah, je vse več ljudi, ki išče rešitve na internetu, z “googlanjem” o tovrstnih topilcih maščobnih oblog.

Za to vadbo zagotovo imate čas

Greste na delo z avtom ali z javnim prevozom? Ali uporabljate dvigalo? Če so odgovori pritrdilni, veste, kaj morate storiti. Če je le mogoče, pojdite peš na delo, namesto dvigala pa uporabite stopnice. Čeprav to ne deluje kot kakšna vadba, je vsaka fizična dejavnost boljša od neaktivnosti. Druga možnost za vadbo je med gledanjem dnevnika, serije ali filma.

Čeprav je to morda edini čas v dnevu, ki ste ga nameravali nameniti samo sebi in svojemu počitku, vedite, da delate dobro stvar, če se mimogrede še razgibate. Počepi in izpadni koraki vas med gledanjem televizije ne bodo motili, bodo pa kurili kalorije.

Bonus nasvet

Namesto počasne hoje se vedno trudite hoditi hitro. Hitri intervali hoje bodo povečali število srčnih utripov, porabili pa boste tudi več kalorij. S temi 3 spremembami v vsakodnevni rutini in z obliži rezultat ne bo izostal.

Kupujete novo nepremičnino? Vas zanima kakšan je razlika med cenami v različnih mestih in zakaj se odločiti za bivanje izven prestolnice? Preberite si članek Zakaj so stanovanja v Mariboru čedalje bolj iskana?

Similar Posts:

Related posts