Plešivec (1801 m)

Do Tržiča in mimo avtobusne postaje proti Dolžanovi soteski se boste zapeljali, potem najprej po nekaj serpentinah nekoliko ožje ceste, ki je še vedno asfaltirana, v Jelendol, vse dokler pred seboj ne boste zagledali graščine. Tu se pot razcepi. Vi zapeljite naravnost v smeri, v katero vas bodo vodili smerokazi za Košutnikov turn. Kmalu za kriziščem se konča asfalt in nekaj kilometrov se boste peljali ob potočku do Medvodja, kjer je spet odličen smerokaz. Zopet sledite oznakam za Košutnikov turn. Pot se prične vzpenjati. Po nekaj kilometrih je ob stavbi zopet razcep. Vi krenite desno. Še nekaj minut in cesta se razširi. Tu je konec vožnje, četudi cesta pelje dalje. Sledite oznakam za Košutnikov turn. Kolovoz kar hitro postane strm, vendar le za deset do 15 minut, ko se poravna. Ko boste stopili skozi leso, boste zagledali veliko pastirsko kočo na Dolgi njivi. Nadaljujte naravnost še kake pol ure, tako da boste zagledali na levi bele stebričke, ki označujejo državno mejo. Stopite prav do njih, najbolje do stebrička številka 12 in nato nadaljujte po meji, ker je to edini pristop. Steza, ki je zdaj nekoliko ožja in le malo bolj strma, še vedno ni zahtevna. Z vrha je razgled proti vzhodu na Virnikov Grintovec, Pristovški Storžič in celo na Peco v ozadju, nekoliko desno na greben Grintovcev, na jug na Stegovnik in za njim Storžič, potem pa v daljavo na Julijce. Dobrča se »potegne« na Begunjščico in že boste s pogledom na Velikem vrhu, prvem v grebenu Košute. Za še boljše prepoznavanje vrhov priporočam zemljevid Karavank.
Za sestop predlagam isto pot ali pa na Šenkovo planino in Jezersko.

Similar Posts:

Robert Dans

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.